/Other/VingCardElsafe/Image%20Archive/.com%20Archive/Press%20Releases/PR%202017/TIR_20171206_TechPredictions.jpg

Nieuwsgierig naar de beste en nieuwste technologische trends in de hotel industrie? ASSA ABLOY Hospitality Benelux heeft het op een rijtje gezet. Op naar een innovatief en een veilig 2018!

Volgens het Amerikaanse onderzoeksplatform Hotel News waren hoteliers de afgelopen jaren gericht op het voorspellen van reisbehoeften van gasten. In 2018 zouden hoteliers meer moeten focussen hoe reizigers en gasten de nieuwste technolgische trends gebruiken en hoe deze het best geimplementeerd moeten worden in het hotel. Wat kunnen we verwachten?

Volgens Reggie Piercy - SVP van operations, Vision Hospitality Group – is Digital Key(denk aan Mobile Access) de nieuwste technologie die nog steeds wordt uitgerold naar zowel Hilton- als Marriott. Het is een “gamechanger” voor  gasten, omdat ze het transactieproces aan de balie kunnen omzeilen voor een efficiëntere aankomstervaring. Dit heeft de gasttevredenheidsscores verhoogd, aangezien het frontofficeteam van het hotel meer als conciërge dient dan als contactpunt voor financiële transacties. Deze trend zal zeker verder uitgroeien in 2018.

Piercy: "De openbare ruimte wordt elk jaar meer geactiveerd voor gasten. Naarmate nieuwe merken met nieuwe services opduiken en bestaande merken hun belangrijkste gastaanrakingspunten opnieuw uitvinden, zal de gastervaring verder worden verbeterd. Openbare kluisjes, opladers voor slimme apparaten, gefilterde waterstations, interactieve videoborden en actieve speelzones met shuffleboard, biljart en games zullen de lat steeds hoger leggen.

Volgens Armand Rabinowitz - senior directeur strategie en werkgroepen HTNG- hoeven we juist niet te investeren in fysieke technologie, maar in personen die de kracht van technologie kunnen benutten. We hebben jarenlang gehoord van big data, met het idee om meer en meer gegevens te verzamelen om klantervaring te verbeteren. De realiteit is dat slechts een enkeling deze data goed gebruikt.De uitdaging zit hem niet in het gebrek aan technologie om onze complexe business te begrijpen. Of moeten we juist investeren in tools die het bijwerken van gegevens efficienter maakt? Raadpleeg de Mobile Access pagina voor meer informatie.

Bron: http://www.hotelnewsnow.com/Articles/258081/Tech-upgrade-What-hoteliers-are-eyeing-for-2018

Media Contacts:

Myrthe van Houwelingen