LET OP! Aanstaande zondag 29 oktober gaat de klok weer een uur terug en gaan we de wintertijd weer in. Voorkom storingen: Geef het slot tijdig de juiste datum & tijd!

Stockholm – October 12, 2017 –

*voorkom storingen*

Storingen worden vaak veroorzaakt door een foutieve tijd in het slot. Een gastenkaart is geldig van aanmaak datum/tijd en medewerkerskaarten zijn 24 uur geldig. Als de datum/tijd niet goed staat, krijgen uw gasten geen toegang. Door het slot weer de juiste datum & tijd te geven wordt de storing opgelost.

Media Contacts:

About ASSA ABLOY Hospitality

The global leader in hotel security technology, ASSA ABLOY Hospitality has products installed in over 42,000 properties worldwide, securing in excess of 7 million hotel rooms and is part of the ASSA ABLOY Group, a publicly listed company. ASSA ABLOY Hospitality’s comprehensive range of security and technology solutions comprises VingCard electronic locks, Elsafe in-room safes and Orion energy management systems, as well as advanced mobile access and integrated software solutions. ASSA ABLOY Hospitality has worldwide service and support in more than 166 countries. For more information, please visit: www.assaabloyhospitality.com.