Europees Parlement: Samenwerking door een ring te halen

Het is alweer 10 jaar geleden dat Andras van het Europees Parlement in Brussel in aanraking kwam met Morse Watchmans Keysystems. “De KeyRings zijn om door een ring te halen!”

Prof beveiligd

Andras werkt al 21 jaar in de beveiliging en sinds 6 jaar als Technisch Security beheerder bij het Europees Parlement in Brussel. Hij mag zich dan een ware professional noemen in de security branche en weet als geen ander waar de eisen aan moeten voldoen. Hij beheert op dit moment meer dan 15 verschillende beveiligingssystemen waarvan ook Morse Watchmans Keywatchers. Dat laatste neemt ongeveer 5% van zijn tijd in beslag. “Het is erg fijn dat de systemen niet manipuleerbaar zijn, zegt Andras”. De sleutels zijn te volgen, dit is hoe beveiliging hoort te zijn”.

Samenwerking

Andras was twee jaar geleden op zoek naar 4000 KeyRings.  Op internet kwam hij erachter dat ASSA ABLOY Hospitality, voorheen Burgman Security, dealer is van Morse Watchman producten. Zo’n klein product kan zoveel meerwaarde hebben, onmisbaar indien in bezit van een KeyWatcher. De sleutelringen worden gekenmerkt door bedieningsgemak, een sabotageveilige sluiting en een uniek identificatiesysteem. Dit alles geeft flexibiliteit om eenvoudig sleutels toe te voegen of te verwijderen zonder dat de sleutelring onbruikbaar wordt. Andras is er erg content over de samenwerking: “Sales Manager Sjoerd van den Wijngaarden is een aardig persoon, hij heeft mij goed op weg geholpen.” Hij was tevreden in het begintraject, maar is nog steeds tevreden over de huidige service. “Top service en hoge kwaliteit producten voor een lage prijs, zo hoort het te zijn, zegt Andras.”