HotelTech 2018: Award ASSA ABLOY Hospitality

ASSA ABLOY Hospitality Benelux verheugd zich aan te kondigen dat ASSA ABLOY Hospitality de HotelTech Awards 2018 heeft gewonnen. Officieel de Top Rated Keyless Entry Provider voor onze Mobile Access oplossing.

Klanten

HotelTechAward is uitsluitend gebaseerd op beoordelingen en feedback van klanten. Deze erkenning bevestigt onze toewijding aan innovatieve beveiligingstechnologieën en het leveren van uitzonderlijke klantenservice. Hiervoor dank!

HotelTech
Meer dan 100 van de meest bekende leveranciers van hospitalitytechnologie namen deel aan de awards. ASSA ABLOY Hospitality claimde de titel van de belangrijkste concurrenten in zijn categorie. Met behulp van een specifiek algoritme meet de award de ROI voor belangrijke metrieken en categorieën - gebruiksgemak, klantenservice, implementatie, ROI en aanbevelingen.

Meer weten? https://www.assaabloyhospitality.com/en/aah/com/press-room/news/news/2018/awarded-inaugural-2018-hoteltechaward/