Full Service Hotel Van der Valk Apeldoorn kiest VingCard sloten

Van der Valk blijft zich ontwikkelen en vernieuwen. Het van der Valk Hotel in Apeldoorn aan de Landgoedlaan is een opvallende met haar flora- en fauna uitstraling. Het full service hotel telt 151 kamers waar ASSA ABLOY Hospitality haar VingCard sloten mocht installeren. Projectleider Edgar Bolwerk is trots dat het plaatje compleet is geworden.

Perfect plaatje
Edgar Bolwerk is sinds 2012 projectleider bij Van der Valk Hotels. In 2012 heeft hij het project van der Valk Zwolle opgestart en is nu bijna bij de finish betreft het gloednieuwe van der Valk Hotel in Apeldoorn. “Alles loopt perfect, verteld Edgar enthousiast.” In de beginfase bedenk je in een team alles uit samen met de familie. Je bent betrokken vanaf het begin met de architect tot en met de installatie en afwerking. Het meest gave om te zien dat alles is verlopen zoals het in het begin is uitgedacht, vaak is het bijspijkeren, maar van der Valk Apeldoorn is daadwerkelijk het plaatje geworden zoals uitgedacht in het begin.” Compleet met de deuren en sloten van ASSA ABLOY.

Full Service
Van der Valk Apeldoorn  wil het optimale full service hotel worden voor haar gasten. De flora- en fauna uitstraling is geïnspireerd door het prachtige Veluwe gebied waar het hotel gevestigd is.  “Wij willen niet alleen passanten, maar ook blijvers de ruimte bieden, aldus Edgar. Daarom streven wij om een full service hotel te zijn met alle soorten faciliteiten zoals wellness, zwembaden en parken. Of Mobile Access (digitale sleutel via bluetooth) daar ook bij past is Edgar nog niet zeker over. “Het is mooi dat klanten hun kamerdeur kunnen openen zonder pasje, maar herkenning en fysiek contact vinden wij zowel bij de particuliere als de zakelijke reiziger belangrijk. Echter is het een prachtig systeem en gemakkelijk, het is net wat de gast zelf wil, we denken wel serieus over de mogelijkheden van Mobile Access na”.

VingCard sloten
Edgar heeft al jaren gewerkt met de VingCard hotelkamersloten van ASSA ABLOY Hospitality. Van der Valk Apeldoorn is compleet uitgerust met  ASSA ABLOY oplossingen van draaideuren, toiletdeuren tot sloten. “Alle Van der Valk Exlcusief zijn uitgerust met VingCard sloten, waarom zouden wij veranderen als alles naar wens gaat? De sloten zijn gemakkelijk in het gebruik en naar mijn weten zijn de sloten niet gevoelig voor storingen.” Wij zijn meer dan tevreden zowel over het product als het proces!” -