Hotel de Vassy: veiligheid van de gast voorop

Hotel de Vassy in Egmond aan Zee is misschien wel het grootst in haar kamers. Het familiehotel heeft moderne kamers met prachtige grote balkons met uitzicht op zee en zijn voorzien van Classic RFID sloten van ASSA ABLOY Hospitality. Eigenaresse Diane Meijer is blij met haar keuze.

Familiehotel
Diane is de dochter van de familie Meijer die in 1982 het hotel heeft opgericht. Het Hotel is intiem met haar 31 kamers en heeft een zeer gastvrij karakter. Daar valt veiligheid zeker ook onder!  Het begon allemaal met Heidi Meijer die met haar grootouders regelmatig in Egmond aan Zee in het pension van de opa en oma van haar huidige man te vinden was. Ze kon toen absoluut niet bedenken dat ze jaren later met hem een hotel zou beginnen in het door haar zo geliefde Egmond aan Zee. Hotel de Vassy is een familiebedrijf dat sinds 1982 in het bezit is van familie Meijer.

Veilige uitstraling

Persoonlijke aandacht en goede service staan hoog in het vaandel bij de familie Meijer. Daarom ontvangen ze ook zeer veel vaste gasten die vaak al een jaar vooruit boeken. Diane: “Hotel de Vassy beschouwt het comfort en de veiligheid van onze gasten als hoogste prioriteit. Ons hotel moet open en toegankelijk zijn maar ook veilig voor de gast. Een gebruiksvriendelijk en veelzijdig systeem zijn hierbij erg belangrijk. Denk hierbij ook aan: de housekeeping medewerkers, technische dienst, parttimers die hun sleutelkaart beperkt kunnen gebruiken. Op onze sleutelkaarten worden de hotelnaam en/of kamernummers niet vermeld, dit ter privacy.” Het is niet de eerste keer dat de familie Meijer kiest voor ASSA ABLOY VingCard sloten. “Wij waren al klant bij Burgman en zijn tevreden over hun dienst. Ook is Diana tevreden over de installatie. “Dit is heel goed en vlot gegaan. Tijdens de installatie waren er wat deuren beschadigd, dit is echter prima en snel opgelost. De producten en service zijn goed, precies zoals we verwachtten.”