Sustainability begint bij ons zelf

ASSA ABLOY Hospitality doet er alles aan om haar steentje bij te dragen aan de ontwikkeling van sustainability. De maatregelen om klimaatverandering tegen te gaan moeten we niet aan onze volgende generatie overlaten, zegt president en CEO van ASSA ABLOY Hospitality Nico Delvaux. Bij ASSA ABLOY is duurzaamheid geïntegreerd in bedrijfsprocessen, productie, logistiek en zelf bij verkoop. Ook biedt ASSA ABLOY duurzame producten en oplossingen voor haar klanten. Denk aan beveiligingsoplossingen die energie kunnen besparen. Onze tweede vijfjarige duurzaamheidprogramma loopt tot 2020. En blijven wij werken aan certificeringen en milieuverklaringen. Aan de hand van The Green Book kunnen alle medewerkers van ASSA ABLOY bewust zijn steentje bijdragen aan het milieu. Wij geloven dat sustainability begint bij onszelf.

Kijk op www.assaabloy.com/sustainablity voor meer informatie over het duurzaamheidsprogramma van ASSA ABLOY Hospitality.