Maak kennis met Annelies

Finance Assistent Annelies van Mourik is nog maar 24 jaar, maar is ambitieus, down-to-earth en vooral goed in cijfers. Maak kennis met onze nieuwe collega!

Annelies welkom bij de club! Vertel, wat ga je doen?

Mijn functie is Finance Assistent waarbij ik Finance Manager Ramdew Ramharak ga ondersteunen bij administratieve zaken zoals facturatie, debiteuren, crediteuren, projectadministratie, maar ook personeelszaken. Mijn doel is om cijfers te vertalen om zo uiteindelijk zo goed mogelijk te rapporteren

Interessant. Hoe kan je cijfers dan vertalen?

Ha! Dat betekent dat je niet alleen bezig bent met cijfers invoeren, maar dat je veel dieper gaat dan dat. Ik ben altijd op zoek naar antwoorden hoe bepaalde cijfers kunnen ontstaan en hoe het opgelost kan worden om bijvoorbeeld bepaalde kosten naar beneden te kunnen krijgen of efficiënter gemaakt kan worden.

Wat vind je zo leuk aan Finance?
Diversiteit. Wat ik al zei, er komt veel meer bij kijken. Mijn uitdaging ligt bij het vertalen van gegevens. Het liefst zal ik alles willen digitaliseren en de werkprocessen willen versnellen, bijvoorbeeld bij aanmaningen. Zo bespaar je meer kosten en het is ook nog eens goed voor het milieu.

Hoe omschrijf je jezelf?

Gastvrij, maar duidelijk. Dat is ook wat klanten van mij kunnen verwachten.

Wat verwacht je dan van ASSA ABLOY?

Groei en uitdaging. Een grote organisatie staat nooit stil. Mijn eerste indruk bij ASSA ABLOY Hospitality Benelux is een prettige werksfeer, maar vooral afwisseling in werkzaamheden.

Na een drukke werkweek vol cijfers, waar vind jij je ontspanning in?

Ik kan genieten van heerlijk thuis zijn samen met mijn vriend, familie en vrienden. Daarnaast houd ik van mountainbiken en wandelen. Ik ben echt een familiemens. Daarnaast support ik mijn vriend bij kitesurfen. Dan lig ik heerlijk op het strand, dat is nooit verkeerd.

Wat vind je van de hotelbeveiligingswereld?

De veiligheid van klanten blijven waarborgen vind ik belangrijk. Het gaat wel om het beschermen van eigendommen, het draait dus om vertrouwen. Technologie staat ook niet stil, kijk bijvoorbeeld naar Mobile Access waarbij de klant via de telefoon deur kan openen. Best bijzonder.

Tot slot, wat is Je favoriete ASSA ABLOY Hospitality product?

Dan kies ik toch voor de Polarbar minibar! Een gezellige associatie en mijn flesje wijn blijft lekker koud!