Twee awards voor technische experts ASSA ABLOY Hospitality Benelux

Tijdens de Technical Expert Conference van ASSA ABLOY Hospitality in Frankfurt wist Business Unit Benelux twee awards binnen te slepen. Nadat de eerste award werd uitgereikt aan Pascal Verhoef voor Service Team of the Year 2018, mocht ook Arthuur Abeloos, Tech Support België-Luxemburg, een award voor Outstanding Community Engagement in ontvangst nemen.

Beste service
De ASSA ABLOY Hospitality’s Service Team Of The Year Award gewonnen door Pascal, is een prijs voor de Business Unit van ASSA ABLOY Hospitality die de beste service verleent op het gebied van het leveren van technische support. De prijs van Arthuur is een onderscheiding voor zijn inzet in de Vingcard Expert community. “De inzet in de community betreft het zoeken naar oplossingen van problemen waarop andere experts vastlopen, zowel binnen als buiten deze Business Unit, vertelt Arthuur enthousiast.” Aan wie de awards worden uitgereikt wordt bepaald door de Global Tech Service leden over de hele wereld. Al deze leden zijn “Technical Expert gecertificeerd” vanuit ASSA ABLOY Hospitality.

Ontwikkeling
klanten van ASSA ABLOY Hospitality Benelux kunnen verwachten dat ze de beste service en support krijgen. “We hebben de award grotendeels verdiend door het implementeren van ServiceNow, onze Service Portal voor onze relaties voor betere en snellere service en support, verklaart Pascal. Onze relaties hebben nu nog beter inzicht in gemelde incidenten en kunnen zij elke stap van het proces volgen. “Om het serviceniveau voor de komende jaren nog verder te verhogen door alle nieuwe middelen die gaan komen, ziet Pascal een kans om een chatfunctie uit te rollen. Naast deze ontwikkelingen blijft de community van ASSA ABLOY stand-by waardoor de kennis van Arthuur blijft toenemen. “Dit wil voor de klant zeggen dat ik hulp krijg van de community bij het oplossen van moeilijke problemen. Ik ben continue op de hoogte van incidenten zodat er snel een oplossing aangeboden kan worden zowel hardware- als software technisch,” aldus Arthuur.

Ambitie
Nu de awards in de pocket zijn, blijven de twee technici in beweging. Pascal en zijn team streven er naar het aantal telefonische meldingen te verlagen en deze om te zetten naar incidentenmelding via internet, zoals bij ServiceNow. Arthuur vindt zijn manier van werken al vanzelfsprekend. “Het is normaal om mensen die een probleem hebben te helpen en voor hen te zoeken naar een oplossing. Mijn ambitie is om zoveel mogelijk mensen te blijven helpen en om het beste uit onze producten te halen.”